Szolgáltatásaink
VIPeX
Vállalati telekommunikáció a felhőben
VIPeX telekommunikációs SaaS szolgáltatásunk beruházás-mentesen biztosítja a legmodernebb IP alközponti funkciókat VOIP technológiával.
Komplex céges telekommunikációs megoldás. Támogatja a több telephelyes munkavégzést és a távmunkát, könnyen igazítható bármilyen céges telekommunikációs folyamathoz.
Egyedülállóan komplex és mégis egyszerűen kezelhető megoldás, mely webes felületen folyamatosan igazítható a változó céges telekommunikációs igényekhez.

- havidíjas szolgáltatás: skálázható, beruházás nélkül
- hozzákapcsolható a vállalati rendszerekhez: API-k
- webes felületen könnyen menedzselhető
- támogatja a táv-, és csoportmunkát
- bárhonnan használható, sokféle eszközzel

- néhány hét alatt bevezethető
- havidíjas szolgáltatás, skálázható, beruházás nélkül
- hívásirányítás tudásváltozók alapján
- webes felületen testreszabható működés
- naprakész operátori statisztikák, dashboard
Call center
Ügyfélkapcsolatok a felhőben
Felhő alapú ügyfélszolgálati rendszerünk – VIPeX iCenter – professzionális, teljes működési hátteret biztosít ügyfélszolgálatoknak, call centereknek mérettől függetlenül, pár főtől akár több száz felhasználóig:
Komplex, kész, néhány hét alatt üzembe állítható ügyfélközponti megoldás, mely testre szabható az egyéni igényekhez.
Működés közben is könnyedén igazítható a változó működési feltételekhez, folyamatokhoz webes felületen.
Segítségével egyszerű a felhasználó menedzsment és az operátorok teljesítményének mérése.
ON toolkit
Praktikus megoldások a felhőben
Szolgáltatásaink egy komplex rendszer részei, így számos ügyfélszolgálati és kommunikációs problémára kínálunk kész megoldást.
Szolgáltatáscsomagjaink a változó igényeknek megfelelő funkciókat, megoldáscsomagokat tartalmaznak. Ezek közül ügyfeleink kiválaszthatják a számukra leginkább megfelelőt.
Sok megoldásunk, opciónk dobozos szolgáltatás” így egyetlen gombnyomással a működő rendszerbe illeszthető.
Minden megoldásunk esetében a legkorszerűbb, jogszabályoknak és szabványoknak megfelelő működést biztosítjuk az adatkezelés, informatikai biztonság területén. Ügyfeleink a teljes szerződéses időszakban élvezhetik a frissítések álal biztosított új funkciókat, kényelmet és biztonságot.
Folyamatosan a legkorszerűbb megoldásokkal bővül a paletta, többek között a mesterséges intelligencia kínálta lehetőségekkel.

- GDPR-kompatibilis hang és ügyféladat menedzsment
- kapcsolódás API-kal a vállalati rendszerekhez
- folyamatmenedzsment, kollaboráció, távmunka
- rendszerbe integrált vezetékes-, és mobil számok
- ügyeleti rendszerek, változó munkarend támogatása
-
telekommunikációs eszközök: készülék, softphone
- AI segédek

_ KOMMUNIKÁCIÓ, KOLLABORÁCIÓ, KONTAKT MENEDZSMENT, FOLYAMAT TÁMOGATÁS
SaaS ügyfélszolgálati és telekommunikációs megoldások
Az Opennetworks számokban
20 éve működünk sikeresen. Csapatunk 120 év telekommunikációs és közel 100 év fejlesztési tapasztalattal rendelkezik. Nagyra törő elképzeléseink vannak, de elég kicsit vagyunk ahhoz, hogy céljaidat személyes ügyünkként kezeljük.
Üzleti előfizető
Egyedi projekt
Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!
Olvass legújabb projektjeinkről!
Távmunka digitális nomádokkal
● VIPeX
● távmunka
● digitális nomádokÜgyeletesek beosztása naptár modullal
● Call center
● kollaboráció
● időfüggő hívásirányításTeljesítménymonitorozás call centerben
● Call center
● supervisor
● dashboard