VIPeX 

VIPeX

Minden hívás célba ér!

VIPeX telekommunikációs SaaS szolgáltatásunk beruházás-mentesen biztosítja a legmodernebb IP alközponti funkciókat VOIP technológiával. 

Komplex céges telekommunikációs megoldás. Támogatja a több telephelyes munkavégzést és a távmunkát, könnyen igazítható bármilyen céges  telekommunikációs folyamathoz.

Egyedülállóan komplex és mégis egyszerűen kezelhető megoldás, mely webes felületen folyamatosan igazítható a változó céges telekommunikációs igényekhez.

digitális telekommunikáció az irodai munkában

VIPeX alapszolgáltatások, csomagárak
50 felhasználóig KKV ügyfeleknek

SOHO

Alapfunkciók KKV ügyfeleknek
Ft/hó (5 user)* 10.534 /hó
  • További felhasználók: 987 Ft/hó**
  • Webes felhasználói felület
  • Több mellék kezelése egy felhasználóhoz, alapértelmezett mellék, rövid hívószámok
  • Dashboard, alap statisztikák
  • Alap jogosultsági szintek
  • Hívások indítása és fogadása
  • Alapvető hívásfunkciók (kimenő hívás korlátozás, hívsávétel, átkapcsolás, hívásvárakoztatás, hívószám kijelzése/tiltása, átirányítás), értesítés nem fogadott hívásokról
  • Ingyenes hívások mellékek között és hálózaton belül
  • Közvetlen visszahívás (visszahívás irányíthatósága)
  • Hívócsoportok - maximum 3
  • Híváslogikák (pl. IVR) grafikus híváslogika szerkesztővel - maximum 1
  • Céges és felhasználói telefonkönyv
  • Hangposta
  • Hangmenedzsment (hangbejátszások, csöngetési hangok, standard tartászene






Alapcsomag

SMB

Több ingyenes funkcióval
Ft/hó (5 user)* 15.801 /hó
  • További felhasználók: 1.250 Ft/hó**
  • Teljes SOHO csomag funkcionalitás
  • + funkciók
  • Helyszín kezelés
  • Mellék bejelentkezés
  • Hívások jelölése híváslistában visszahívás céljából
  • További előre beállított jogosultsági szintek
  • Kimenő híváskorlátozás feloldása PIN-kóddal
    (céges PIN)
  • Korlátlan számíú hívócsoport
  • Maximum 3 híváslogika
  • Hívásvételi csoportok
  • Csoportos hangposta fiók

















több funkció

SMB Pro

Prémium csomag KKV ügyfeleknek
Ft/hó (5 user)* 21.068 /hó
  • További felhasználók: 1.514 Ft/hó**
  • Teljes SMB funkcionalitás
  • +funkciók
  • Egyedi dashboard statisztikák
  • IVR nyomott gombok megjelenítése híváslistában
  • Egyedi jogosultsági szintek, emelt szintű biztonsági csomag, jogosultságok objektum csoportokra szűkítése
  • Mellékenként beállítható kimenő híváskorlátozás, egyedi beállítások szerint (céges és privát PIN)
  • Alapértelmezett kihívó szám módosítása rövid kóddal, készülékről
  • Várakozó sor (Queue)
  • Korlátlan számú híváslogika
  • Naptár modul (változó munkarend, ügyelet kezelés)
  • Hangfelvétel bejátszása hívás közben (DTMF-fel)
  • Automata hangposta kihívás csoportos hangposta fiókról
  • Egyedi tartás zenék
  • Hívásrögzítés, GDPR-modul (hangfelvétel megőrzés, menedzsment) - 12 hónapra, rögzített hívások áttöltése FTP tárhelyre
  • Belehallgatás
prémium

VIPeX alapszolgáltatások, csomagárak
50 felhasználó felett KKV közép- és nagyvállalatoknak

Enterprise

Alapfunkciók nagyobb vállalkozásoknak
Ft/hó* 10.534 /hó
  • Felhasználók: 1.119 Ft/hó**
  • Webes felhasználói felület
  • Több mellék kezelése egy felhasználóhoz, alapértelmezett mellék, rövid hívószámok​
  • Dashboard, alap statisztikák
  • Jogosultsági szintek kezelése előre beállított szintek szerint
  • Hívások indítása és fogadása, kimenő híváskorlátozás (céges és személyes PIN)
  • Alapvető hívásfunkciók (kimenő hívás korlátozás, hívsávétel, átkapcsolás, hívásvárakoztatás, hívószám kijelzése/tiltása, átirányítás), értesítés nem fogadott hívásokról
  • Közvetlen visszahívás (visszahívás irányíthatósága)
  • Hívócsoportok - maximum 3, hívásvételi csoportok
  • Híváslogikák (pl. IVR) grafikus híváslogika szerkesztővel - maximum 3
  • Céges és felhasználói telefonkönyv
  • Hangposta, csoportos hangposta fiókok
  • Hangmenedzsment (hangbejátszások, csöngetési hangok,
    standard tartászene)











Alapcsomag

Enterprise Pro

Prémium csomag nagyobb vállalkozásoknak
Ft/hó* 15.801 /hó
  • Felhasználók: 1.382 Ft/hó**
  • Teljes Enterprise csomag funkcionalitás
  • +funkciók
  • Egyedi dashboard statisztikák
  • Hívások megjelölése híváslistában visszahívás céljából
  • IVR nyomott gombok megjelenítése híváslistában
  • Egyedi jogosultsági szintek, emelt szintű biztonsági csomag, jogosultságok objektum csoportokra szűkítése
  • Mellékenként beállítható kimenő híváskorlátozás, egyedi beállítások szerint
  • Alapértelmezett kihívó szám módosítása rövid kóddal, készülékről
  • várakozó sor (Queue)
  • Korlátlan számú híváslogika
  • Hangfelvétel bejátszása hívás közben (DTMF-fel)
  • Automata hangposta kihívás csoportos hangposta fiókról
  • Egyedi tartás zenék
  • Hívásrögzítés, GDPR-modul (hangfelvétel megőrzés, menedzsment) - 12 hónapra, rögzített hívások áttoltése FTPű tárhelyre
  • Naptár modul (Időfüggő hívásirányítás, ügyeleti rendszer)
  • Belehallgatás
prémium
_ ON TOOLKIT

Opciók, kiegészítő szolgáltatások és megoldások VIPeX-hez

 
 

A VIPeX számokban

Közel év fejlesztési tapasztalatunk van a virtuális alközpontok területén. A miénk az egyik legrégebbi felhő alapú telekommunikációs megoldás, amit évente 20-50 új fejlesztéssel bővítünk. 550 egyedi fejlesztési projektet valósítottunk meg ügyfeleinknek. Több millió hívást juttatunk évente célba.

0
Üzleti előfizető
0 ezer

Felhasználó

Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!

 Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

 Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!

Olvass legújabb projektjeinkről!