Frissítés blog
_ SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK
Véleményünk szerint…
Az ügyfélkapcsolatok már most túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható. Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van……..Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el blogbejegyzéseinket!

Kezeld hatékonyan: kimenő hívások a VIPeX-ben
Gondolkodtál már, hogyan tehetnéd hatékonyabbá vállalkozásod hívásait? VIPeX szolgáltatásunk a hívások kezeléséhez, átirányításhoz is számos hasznos funkciót nyújthat számodra.

Irányított varázserő: skill alapú híváselosztás call centerekben
Ha ügyfélszolgálatot vezetsz, biztos nálatok is dolgozik legalább egy olyan kolléga, aki varázserővel rendelkezik. De hogyan érheted el, hogy a legbonyolultabb problémák nála kössenek ki? Van rá ötletünk!

Híváslista: szűrj minden fontos adatra!
Call Center rendszerünk Híváslista funkciója a szűrési és keresési lehetőségek terén is egyszerűvé teszi, hogy könnyen és gyorsan férjünk hozzá minden lényeges információhoz.

Híváslista: listázz mindent infót egyszerűen!
Szolgáltatás Portálunk megújult Híváslista funkciója minden eddiginél több információt mutat be a call centeren keresztülfutó hívásokkal kapcsolatban, így a kollégák munkája is könnyebb, és a rendszer is hatékonyabban működhet.

Kibervédelem érthetően: céges dokumentumszerkesztés
A különböző SaaS szolgáltatások használata a távmunka korában elengedhetetlen része lett a vállalati munkának, a kollégák óvatlansága viszont könnyen a céges dokumentumok kiszivárgásához vezethet.

Híváslista: ismerj meg minden részletet!
Szolgáltatás Portálunk Híváslista funkciójának segítségével az ügyfélszolgálatos kollégák azt is könnyen láthatják át, a rendszer honnan, milyen úton és kinek juttatja el a hívásokat.
Bemutatkoznak bloggereink
Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….
Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!