Frissítés blog

_ SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK

Véleményünk szerint…

Az ügyfélkapcsolatok már most túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható. Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van……..Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el blogbejegyzéseinket!

AI

AI avatarok munkában: ellenség vagy segítség?

Az AI alapú eszközök forradalmasíthatják a videós tartalmak készítését a munkahelyeken, csökkentve a költségeket és megkönnyítve a többnyelvű kommunikációt, ugyanakkor számos személyiségi jogi és adatvédelmi kérdést is felvetnek.

Tovább olvasom »
Call center

Híváslista: gyorsgombokkal még egyszerűbb!

Call Center rendszerünk Híváslista szolgáltatásában elérhető a Callto gombok funkciója is, ami lehetővé teszi, hogy bármilyen számot egyetlen kattintással hívhassunk egy általunk választott készülékről.

Tovább olvasom »
Kiberbiztonság

NIS2 – Felkészülés indul!

Nemrég hivatalosan is eldördült a startpisztoly az EU új kibervédelmi irányelveinek teljesítésére és ez – velünk együtt – több ezer hazai vállalkozást érint.

Tovább olvasom »

Bemutatkoznak bloggereink

Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….

Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!

 Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!