Frissítés blog

_ SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK

Véleményünk szerint…

Az ügyfélkapcsolatok már most túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható. Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van……..Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el blogbejegyzéseinket!

Kiberbiztonság

Fő a biztonság: védelmi funkciók a Szolgáltatás Portálon

Egy felhő alapú szolgáltatás számos biztonsági kockázatnak van kitéve, ezért elengedhetetlen, hogy egy szolgáltató megfelelő eszközökkel védje a rendszerét és így ügyfeleit. Az Opennetworks Szolgáltatás Portálja egy sor új lehetőséggel garantálja a biztonságot, amik közül több minden felhasználónk számára elérhető.

Tovább olvasom »
Kiberbiztonság

Felhő és biztonság a hibrid munkavégzés korában

A felhő alapú szolgáltatások és a távmunka elterjedése együttesen azt eredményezi, hogy a cégek komoly kihívás elé vannak állítva az adatbiztonság terén. Fontos, hogy meggyőződjenek a felhőszolgáltatójuk tanúsítványáról, de maguknak is lépéseket kell tenniük az adataik védelmére.  

Tovább olvasom »

Bemutatkoznak bloggereink

Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….

Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!

 Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!