Frissítés blog
_ SAAS, FELHŐ, OMNICHANEL, MI, BI, DATA SCIENCE, AHOGY MI LÁTJUK
Véleményünk szerint…
Az ügyfélkapcsolatok már most túlléptek a szó szoros értelemben vett telekommunikáció határain. Az omnichanelnél sokkal lényegesebb a folyamat, ami minden csatornán célba juttat. A mesterséges intelligencia makacs, kamaszkorát éli, de már itt van velünk és munkára fogható. Az emberi hang ennek ellenére nem veszti el jelentőségét a jövőben sem. Ami jó, az a felhőben van……..Ha kíváncsi vagy, hogyan látjuk a kommunikáció, a kapcsolat menedzsment és az ügykezelés gyorsan változó világát kövesd bloggereink bejegyzéseit minden héten!

Olvasd el blogbejegyzéseinket!

Visszahívás: az ígéret szép szó
A hosszú várakozási idő egy ügyfélszolgálat és a felhasználói élmény halála, ezért nagyon fontos, hogy egy cég aktívan dolgozzon ennek csökkentésén. Szerencsére vannak könnyen kivitelezhető megoldások, amiknek megvalósításában mi is segíthetünk Nektek.

Ne várasd, hívd vissza – visszahívás a Call Centerben
Call center rendszered néhány egyszerű megoldással sokkal hatékonyabbá teheted. A megfelelően elhelyezett visszahívás opcióval például elérheted, hogy ügyfeleid ne várjanak hosszú perceket, és ne veszíts emiatt hívásokat.

Jó helyre, jó időben – a közvetlen visszahívás
Egy call center, naponta akár több ezer hívást is lebonyolít. Ezek többségében céges hívások, többségében üzleti ügyben. Vannak viszont kivételek, és ezek kezelését segíti például a közvetlen visszahívás funkció.

Legyen a szövegből hang: csak a képzeleted szab határt!
A mesterséges intelligenciára építő, hangalapú megoldások egyre elterjedtebbek az interneten, a felhasználók számos területen veszik hasznát, ha egy szoftver a szövegből hangot generál számukra. Ez a TTS technológia, ami a céges call centerekben is komoly változást hozhat.

Telefonhívások és telefonközponti funkciók Teams-en keresztül
Elég kevés cég engedheti meg manapság, hogy a kollégák egyetlen dologgal foglalkozzanak. A feladatok száma egyre nő, így minden segítséget meg kell ragadni, ami egyszerűsítheti a folyamatokat.

Átirányítás, testre szabva – szűrj hívószámra a VIPeX-ben
Felhő alapú telekommunikációs rendszerünk átirányítás funkciója eddig is nagy segítséget nyújtott akár a legbonyolultabban működő céges telefonközpontoknak is, de a hívószámra szűrt átirányítással ezt tovább finomítottuk.
Bemutatkoznak bloggereink
Avatarjaink, ahogy a mesterséges intelligencia látja….
Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!