Kezeld hatékonyan: kimenő hívások a VIPeX-ben

Irányított varázserő: skill alapú híváselosztás call centerekben
november 16, 2023
A három legfontosabb „M” 2024-ben
január 11, 2024
Irányított varázserő: skill alapú híváselosztás call centerekben
november 16, 2023
A három legfontosabb „M” 2024-ben
január 11, 2024

Gondolkodtál már, hogyan tehetnéd hatékonyabbá vállalkozásod hívásait? VIPeX szolgáltatásunk a hívások kezeléséhez, átirányításhoz is számos hasznos funkciót nyújthat számodra. Eheti blogposztunkban a kimenő hívások kezelésének megoldásait mutatom be Nektek.

Alapszolgáltatások

VIPeX rendszerünk legfontosabb kimenő hívásokhoz kapcsolódó szolgáltatása, hogy hálózaton belül ingyenes kommunikációt biztosít. Bármilyen két, a VIPeX mellék között végbemenő hívás díjmentes, akkor is, ha vezetékes és akkor is, ha rendszerbe integrált mobil számhoz kapcsolódik. Sőt, akkor sincs probléma, ha az egyik mellékhez külföldi szám tartozik, a rendszer a több országban működő céged számára is lehetővé teszi az ingyenes belső kommunikációt.

Szintén fontos, hogy előfizetőként nem kell, hogy a hívásaidat (vagyis magát a forgalmi szolgáltatást) a VIPeX-el együtt vedd, bármilyen más szolgáltatónál lévő számod is hozzáadható a rendszerhez mellékként (SIP port szolgáltatás). Ezzel a megoldással megtarthatod máshol meglévő kedvezményeidet (például korlátlan hívás, vagy flottás kedvezmény), miközben ugyanúgy részesülsz a fent említett rendszeren belüli ingyenes kommunikáció előnyeiből, illetve a számodra legkedvezőbb díjú irányba indíthatod az egyes hívástípusokat vagy akár egyes hívásokat.

A kimenő hívások korlátozásának lehetősége szintén fontos alapszolgáltatása a rendszernek. A VIPeX-ben mellékenként (alap és felhasználói egyaránt) beállítható, hogy milyen irányokba lehet hívásokat kezdeményezni az adott mellékről. A rendszerben az alapszolgáltatás részeként több kategóriát korlátozhatsz, tilthatod például a külföldi, a magyar emeltdíjas vagy mobil számok hívását is.

Ezzel lehetőséged van a kollégák munkájának személyre szabására, például megadhatod, hogy egy munkatársad kifejezetten külföldi, vagy épp csak magyar ügyfelek hívására specializálódjon. Emellett meggátolhatod azt is, hogy bárki költséges személyes hívások lebonyolítására használja fel a céges rendszert.

Ezek az előre beállított kategóriák a legtöbb cég igényeinek tökéletesen megfelelnek, de ha további, egyéni korlátozásokat igényelsz, akkor ezeket is elérheted.

PIN kódos hívások

A PIN kódos hívások révén a VIPeX rendszer kivételek hozzáadását is lehetővé teszi, és segíti a hivatalos és privát és céges hívások elkülönítését is. A készüléken megadott személyes kódok segítségével a megadott korlátozások bármelyik melléken és készüléken feloldhatóak, így biztosítva nagyobb rugalmasságot. Tehát ha mondjuk a tárgyalóban található készüléken korlátozva vannak a külföldi hívások, mert nem szeretnéd, hogy a takarító onnan hívja ukrajnai rokonait, te PIN-nel rendelkező munkatársként így is gond nélkül telefonálhatsz majd.

Céges kóddal valamennyi felhasználó rendelkezik a rendszerben,  Szolgáltatásunk személyes – privát – PIN-kód megadását is lehetővé teszi. Ezt beütve szintén feloldhatod a korlátozásokat, de amennyiben a cégnél van erre szabály a kimenő hívások díja innentől nem a céges elszámolás részét képezi, hanem az adott felhasználó saját költsége lesz. Ezáltal még jobban elkülönítheted a céges és magánjellegű hívásokat.

Amennyiben egy mellékhez több hívószám is tartozik, lehetőséged van a kimenő hívásnál használt és megjelenített szám kiválasztására is. Így például ha külföldi ügyfelekkel tárgyalnál, telefonálhatsz a számukra bizalomgerjesztőbb helyi számról, hazai partnereidnél pedig azonnal visszaválthatsz.

 

Gyula

 

Olvasd el legfrissebb bejegyzéseinket!

Call center

Jogosultság szerepre szabva

VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig. 

Tovább olvasom »
Call center

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!

Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Tovább olvasom »

Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!

 Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

 Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!