
Jogosultság szerepre szabva
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Mennyivel könnyebb lenne például, ha a kollégák egyetlen képernyőn, a megszokott, mindennap használt alkalmazásokkal tudnák intézni a kommunikációt is? Erre kínálunk most egy alternatív megoldást a Bria softphone szolgáltatásunk mellé.
Ha céged rendelkezik a megfelelő Office 365 Teams előfizetéssel és a kapcsolódó MS Teams szolgáltatással, akkor ennek integrációját már könnyedén megvalósíthatod telefonszolgáltatásunkkal. Sőt akár az is megoldható, hogy az általunk nyújtott virtuális alközponti (VIPEX) szolgáltatás minden előnyét élvezheted úgy, hogy a hívásokat a Teams-kliensekkel indítod és fogadod.
Így a munkatársaid a Teams-ből használhatják céges telefonszámaikat, pont úgy mintha az irodában ülnének és céges telefonkészülékről telefonálnának. A megoldás elérhető asztali számítógépről, laptopról, okostelefonról, vagy akár tabletről is. Bármilyen eszközről működik, amivel az egy cég munkatársai az Office 365-öt használják az irodában, távmunkában, vagy üzleti utazás közben.
Miért érdemes Teams-ből telefonálni:
A lehetőségek:
Teams-telefonforgalom integráció – telefonálás Teams-kliensekről
Ebben az esetben a telefonforgalmat biztosító szolgáltatást (SIP-trunk), valamint annak összeköttetését biztosítjuk az általad biztosított Office 365-ös csomag MS Teams szolgáltatásával. Amennyiben a céged igénybe veszi az Office 365 csomaghoz kapcsolódó Phone System rendszer szolgáltatásait is, úgy a telefonközponti funkciók (például. átirányítások) a Phone System rendszer segítségével valósíthatók meg. Ezek beállítása és menedzselése ügyfélként a te feladatod lesz.
Teams- VIPEX- telefonforgalom integráció – teljes alközponti funkcionalitás Teams-kliensen
Amennyiben a Teams integráció mellett a VIPEX szolgáltatásunkat is igénybe veszed, akkor mindezen felül a Teams kliensek egyúttal VIPEX mellékként is működnek. Így az alközponti szolgáltatások teljes köre – átirányítás, hívócsoportok, híváslogikák, hívásrögzítés – működik a Teams klienseket használó kollégáknál is.
Ez jó megoldás lehet akkor, ha egyes részlegek vagy munkatársaid nem Teams kliensekkel, hanem például asztali telefonkészülékkel vagy más mobil softphone klienssel dolgoznak és ezt a vegyes rendszert kell egy hatékonyan működő megoldásban kezelni. Ugyanakkor előnyös lehet akkor is, ha tisztán Teams kliensekkel dolgozik a céged, mert a legkorszerűbb telekommunikációs funkcionalitás kényelmesen a Phone System helyi menedzselése nélkül a rendelkezésedre áll. Ebben az esetben az alközponti működés beállítását és menedzselését mi végezzük a VIPEX szolgáltatás keretében.
Az Előfizető által biztosítandó technikai feltételek
Előfizetőként megfelelő jogosultságot kell biztosítanod nekünk, hogy az Office 365-ös rendszeredben az integrációhoz szükséges konfigurációs beállításokat elvégezzük. Emellett a rendszerednek lehetővé kell tennie az MS Teams Direct routing funkciót (ehhez Office 365 E1 vagy Office 365 E3 és Phone System licensz, vagy Office 365 E5 licensz szükséges, opcionálisan Audio Conferencing licensz). Szolgáltatóként az összeköttetéshez szükséges SBC szervert a szolgáltatás keretén belül saját szerver központunkban biztosítjuk.
Nem hangzik rosszul, ugye? Ez a megoldás, bármelyik opciót is választod, jelentősen leegyszerűsíti és fel is gyorsíthatja kollégáid mindennapi munkáját. Ha felkeltettük az érdeklődésedet, nyugodtan kérj bemutatót, munkatársaink a +36-1-999-6000 számon várják hívásodat!
Zsolt
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.
Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.
Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!