
Jogosultság szerepre szabva
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Manapság a trendek nem támasztják alá, hogy egyáltalán szükség lehet a modern telekommunikációs rendszerek részeként asztali (vonalas) telefonkészülékekre. Most bebizonyítjuk Nektek, hogy egy minden igényt kiszolgáló, üzleti integrált telekommunikációs és ügyfélszolgálati megoldásban megvan a helye minden készülék típusnak: asztali készülékeknek, mobil és desktop megoldásoknak egyaránt.
Kiknek és mire jó az asztali IP telefonkészülék?
– Az asztali készülékekről nyilván elsőként az irodák jutnak eszünkbe. Nem véletlenül, ez a megoldás elsősorban az egy helyben dolgozóknak praktikus. Ne felejtsük el azonban azt sem, hogy ez a hely épp úgy lehet a lakásunk is, ha állandó jelleggel home-office-ból dolgozunk.
– Nagy cégeknél, nagy irodákban gyakran előfordulhat, hogy több munkatárs használ egy-egy készüléket. Ez egy asztali telefonnál nem okoz gondot, hiszen a VIPeX rendszerben a készülékek épp úgy használhatók egy általános alapmellékként, mint a kollégák bejelentkezése után az ő személyes felhasználói mellékükként.
– Ugyanez a megoldás üzemcsarnokokban is működőképes, ilyen helyzetben az elengedhetetlen mozgást a hordozható készülékek biztosítják.
– Praktikus a vonalas készülék titkársági munka ellátásához is. A gyakori átkapcsolásokat vagy az említett sok (akár 50+) kolléga mellékeinek kezelését jelentősen megkönnyíti a fizikai készülék, akár hozzárendelt kezelőpanellel.
– Előfordulhat, hogy otthon vagy az irodában a mobil telefonáláshoz nincs elég térerő, de jól kiépített – akár gigabites – az internet hálózat, így kapóra jönnek a hagyományos „vonalas” IP telefon megoldások.
– Akkor sem haszontalan asztali készülékeket használni, ha egyébként nagyon kedvező árú, vagy korlátlan mobil előfizetéssel rendelkezünk. Ma már vannak olyan asztali készülékek, amelyekbe mobil stick csatlakoztatható, így ha valakinek kedvezőbbek a tarifái, akkor azokat asztali készülékén is “leeheti”.
– Furcsa, de még ma is vannak sokan, akiknek idegen érzés headsettel telefonálni, számukra egy tradicionális készülék jóval komfortosabb.
Mikor praktikus a telefonálás számítógépről (softphone alkalmazásról)?
– Ezt a megoldást és a Bria Enterprise softphone rendszerét tipikusan a bárhonnan végezhető ügyfélszolgálati munkához találták ki. Legyen szó irodai vagy távmunkás call centerekről, a számítógépekre telepített alkalmazások az ügyfelek gyors és hatékony kiszolgálása mellett a kollégák közti kommunikáció zökkenőmentességét is biztosítják.
– Ennek a technológiának számtalan előnye van: a munkatársak egy képernyőn dolgoznak, így egyszerre akár több alkalmazás nyitva lehet előttük, a rendszerből is indíthatnak hívásokat.
– A rendszer olyan praktikus megoldásokkal is szolgál, mint a híváslisták az elmulasztott hívások kezelésére, ahogy jóval hatékonyabbá teszi a hívásokkal való utómunkát is.
Miért jó a telefonálás mobilról (softphone alkalmazással)?
– Mondanunk sem kell, egy hordozható készülék biztosítja a mobilitást a kollégáknak.
– Kiemelkedően hasznos home office környezetben.
– Jól passzol változó időbeosztású munkavégzéshez, hiszen lehetővé teszi, hogy a kollégák vagy ügyfelek bármikor elérjenek minket.
– Még jobb, ha a már említett Bria megoldással a VIPeX rendszerbe integráljuk a mobil készülékeket. Ekkor ugyanis a mobil lényegében mellékké válik. Ezzel sokkal költséghatékonyabb lesz, hiszen a teljes hálózatra érvényes tarifák lesznek rá alkalmazva, és például ingyenessé válnak a mellékek közti hívások (vagyis praktikusan az összes a kollégákkal folytatott beszélgetés).
Láthatjátok, hogy valamennyi megoldásnak megvannak az előnyei. Egy jól működő rendszerben épp úgy szükség van megbízható fizikai készülékekre, mint a rugalmasabb felhasználást biztosító asztali vagy mobil softphone megoldásokra. A legfontosabb, hogy mindezt egy egységes rendszer (telefonközpont vagy call center rendszer) keretein belül, integrálva futtassuk, így kihozva a legtöbbet cégünk működéséből.
Jani
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.
Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.
Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!