Hivatal a felhőben

Hang és videómegoszás könnyedén: WebRTC alapok
november 25, 2021
Felhőszolgáltatás rugalmasan – így számold el a felhő költséget!
május 5, 2022
Hang és videómegoszás könnyedén: WebRTC alapok
november 25, 2021
Felhőszolgáltatás rugalmasan – így számold el a felhő költséget!
május 5, 2022

A felhőszolgáltatás bérlésének előnyei kézenfekvőek, a kételyek pedig többnyire könnyen cáfolhatók.  

A felhőszolgáltatások ma már nem csak a vállalati szektor, de az állami szféra életében is jelen vannak. Manapság az emberek ugyanazt – gyors és akadálymentes ügyintézést, 0-24-ben elérhetően, lehetőleg online – várják el az állami szolgáltatásoktól, amit a magánszektorban az utóbbi években megszoktak. Épp ezért elengedhetetlen, hogy a költségvetési korlátok és a bürokratikus akadályok ellenére itt is szintet léphessen az ügyfélkiszolgálás. És ebben segítenek a felhőszolgáltatások, ebben segíthetünk mi is.

Mivel az állami szektorban (is) hiány van szakképzett informatikusokból, ezért egy jó és egyre elterjedtebb megoldás lehet, hogy megszabadulnak a saját rendszer fenntartásának költségétől és úgynevezett SaaS-hoz, vagyis felhőalapú szoftverhez, mint szolgáltatás folyamodnak. Az ilyen felhőszolgáltatás, ha jól használják, költséghatékony és rugalmas, ráadásul a különböző ügynökségek munkáját is könnyebb vele integrálni.

Vannak viszont régi beidegződések, amik alapján az állami cégek félnek átállni a felhőszolgáltatás megvásárlására. Ilyen, sokáig tényleg problémás pont volt, hogy a régebbi rendszerek és alkalmazások integrálása speciális szaktudást vett igénybe az új szoftverekkel. Ez azonban manapság már sokkal egyszerűbb, a legtöbb szolgáltató, ahogy az Opennetworksnél mi is, API-kat használ, amik sokkal egyszerűbbé teszik az integrációt, költséges és időigényes utómunka nélkül.

Szintén fontos kérdéskör az adatok biztonságának kérdése, hiszen mondani sem kell, hogy az állami szférában a nyugdíjaktól az egészségügyi adatokig mennyi személyes információt tárolnak. Valamennyire érthető, hogy ezt figyelembe véve nem szívesen vesznek igénybe máshonnan biztosított felhőszolgáltatást, de a valóság az, hogy az ezeket nyújtó szolgáltatókat, ahogy minket is, nagyon komoly biztonsági sztenderdek kötnek.

Az általunk nyújtott felhőszolgáltatásoknak teljes mértékben GDPR-kompatibilisnek kell lennie, a rendszereink biztonságát pedig éves auditáláson ellenőrzik. Emellett a rendszerek frissítése állandó, hogy mindig megfeleljenek a legmagasabb elvárt színvonalnak, mi is készítjük VIPeX felhő alapú telefonközpont szolgáltatásunkhoz az emelt szintű biztonsági csomagunkat.

Sok állami cégnél emellett attól tartanak, ha külső felhőszolgáltatást vesznek igénybe, azzal elveszítik a teljes kontrollt a tárolt adatok felett. Ez azonban nincs így, az ügyfél kérésére mi is biztosítjuk, hogy a tárolt adatok, mondjuk hangfelvételek rendszeres időközönként (biztonságosan titkosítva) áttöltődjenek egy megadott FTP-szerverre, így bármikor hozzáférhető az előfizető számára a felhőszolgáltatás összes adata.

Mivel a kételyek többsége cáfolható, a megoldás előnyei pedig kézenfekvőek, nem kérdés, hogy ezek a felhő alapú szoftverek idővel az állami szektorban is elterjednek majd. A vállalatok ezt az előnyt már élvezik, a jövőben pedig a mi felhőszolgáltatásaink is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az állami cégek számára is könnyebbé váljon az ügyfélkezelés.

 

Jani

 

Olvasd el legfrissebb bejegyzéseinket!

Call center

Jogosultság szerepre szabva

VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig. 

Tovább olvasom »
Call center

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!

Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Tovább olvasom »

Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!

 Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

 Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!