
Jogosultság szerepre szabva
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
December az évértékelések időszaka. A nagyvállalatok ilyenkor összefoglalják és kommunikálják az elmúlt év „nagy” történéseit, mielőtt felállítanák és publikálnák a jövő év célkitűzéseit… ezt várják a befektetők, a részvényesek és a sajtó.
Magyar KKV-ként nekünk nincs ilyen kötelezettségünk. Mi is alig várjuk, hogy leülhessünk a karácsonyfa alá családunkkal játszani, különösen úgy, hogy a céges Mikulásnak már a létszámunkat meghaladó saját gyerek-csapathoz kell bemászni a kéményen, hogy ajándékot hozzon.
Ezért idei utolsó posztunkban néhány társasjátékot, együtt játszható közös kihívást ajánlunk nektek a 2025-i évi trendek bemutatása helyett… annak majd januárban jön el az ideje.
Ez a családi társasjáték már a legkisebbeknek is örömet okoz, de öt éves kortól már teljes értékű játékosként is játszható és a család többi tagja is jól fog szórakozni. A társas története szerint ellopták a nagymama különleges pitéjét, de a tettesnek nyoma sincs. A nagymama viszont látta egy pillanatra az elkövetőt, és biztos benne, hogy egy róka a ludas. A játékosoknak olyan szemtanúkat kell keresni a játékban, akik segíthetnek beazonosítani az elkövetőt.
Kisiskolásoknak jó fejlesztő játék, de nagy társaságoknak is szuper estindító játék, gyors, pörgős, egyszerű, és pillanatok alatt megtanulható. A játékosoknak fel kell csapniuk kártyáikat, és kimondaniuk a soron következő szót, ami, ha egyezik a kártyával, nagyon gyors reakciót igényel, így a játék remekül fejleszti a koncentrációt és a reflexeket is.
Kiskamaszokkal jó szórakozás, de felnőtt csapatban is nagy élmény. Nagyon egyszerű, de annál szórakoztatóbb partijáték, ami igazán kreatív játékosokkal még viccesebb. A játékban furcsábbnál furcsább kérdéseket tartalmaznak a kártyák, a játékosok célja pedig, hogy minél több pontot gyűjtsenek a hamis válaszok kiválasztásával és az igaz válaszok elkerülésével.
Lányos családokba, vagy csajos pizsipartikra. Tündéri társasjáték, csakúgy, mint a története, ugyanis egy hatéves kislány találta ki egy álmatlan éjszakán. A stratégiai kártyajátékban az alvó hercegnőket kell felébresztgetni és ébren tartani, ami nem is olyan egyszerű, köszönhetően a kijátszható bájitaloknak, rablólovagoknak, sárkányoknak és más mesebeli karaktereknek.
Immár második alkalommal csapatépítettünk a cégnél Lego kockákkal és elmondhatjuk: összes eddigi csapatépítéseink közül is kiemelkedtek ezek az alkalmak. Több kedvenc kihívásunk volt. hiszen ez nagyon fejleszti a csapatok együttműködését. Az egyik a „projekt”,
Ebben az 5 fős csapatokból egy „business analyst-et”, egy „projekt menedzsert”, egy „raktárost”, két „építőt” választ a társaság. Minden csapatnak egy 15-20 elemből álló – előzetesen titokban megépített – projektet kell teljesen helyesen megépíteni. A mintát csak a Business Analyst nézheti meg, nem tovább mint 2 perc, nem írhat fel semmit (ha vissza szeretne még térni a megnézéshez azért már egy pont levonás jár). Ő adja tovább az információt a projekt menedzsernek az elemek színére, formájára és az építésre vonatkozóan. Sokszor beszélhetnek, de csak ők. A feladat az, hogy a teljes projekt időkeret alatt (30 perc) a projekt menedzser utasításai alapján a raktáros kiszedje a nagy vödörből az összes szükséges elemet, az építők pedig pontosan megépítsék az összetett alakzatot. Erre összesen 30 perc áll rendelkezésre. Szín, forma, vagy pozíció hibáért pontlevonás jár a végén. Jó szórakozás, nagy kihívás, pont olyan, mint a 2024. év volt!
Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk! Köszönjük, hogy 2024-ben az Opennetworks kommunikációs megoldásait választottátok. Kellemes karácsonyi ünnepeket és eredményekben gazdag, boldog új esztendőt kívánunk!
András, Ancsa, Anita, Anita, Attila, Ádám, Balázs, Bence, Botond, Dávid, Gyula, Imó, Jani, Judit, Kinga, Miki, Olivér, Patrik, Szabolcs, Tamás, Zoli és Zsolt
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.
Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.
Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!