
Jogosultság szerepre szabva
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Virtuális telekommunikációs rendszerünkben minimum két jogosultsági szint beállítása célszerű. A cégadmin valamennyi vállalati előfizetés összes információjához hozzáfér, és szinte minden beállítást kedvére módosíthat a vállalkozás minden előfizetésében. Ezzel szemben az egyszerű felhasználó mindössze a legalapvetőbb személyes beállításait kezelheti, mint a saját profil és hangposta fiókja, abban az előfizetésben, amelynek felhasználója.
Ez az alapszintű leosztás sokak számára megfelelő, hiszen a felhasználói szint mellett tulajdonképpen a szokásos rendszergazdai szint kerülhet kijelölésre.
Sok cég felépítése összetettebb rendszert kíván. Például Áron cégvezetőként praktikusan minden információhoz hozzá kéne, hogy férjen, de ettől még egyáltalán nem biztos, hogy adminisztrátori jogosultságra is szüksége van. Hasonlóan igaz ez más kollégákra is, akiknek feladatkörei szélesebb jogosultsági kört igényelhetnek a felhasználói jogosultságoknál.
Ügyfeleink két módon bővíthetik a felhasználóknak kiosztott jogosultsági szintek körét. Az egyik lehetőség a jogosultsági szintek kezelése előre beállított szintek szerint. Ezzel a megoldással négy további – különböző céges szerepkörökre beállított – hozzáférési szint válik elérhetővé.
Az előfizetés admin rendelkezik valamennyi adminisztrátori hozzáféréssel, jogosultságai a cég egyetlen előfizetésére terjednek ki. Tehát mondjuk Patrik a vállalat budapesti részlegéért felelős adminisztrátor lesz, de a győri üzletág előfizetésével kapcsolatban semmilyen jogosultsággal nem rendelkezik. Hasonló a hívócsoport admin szerepe is, aki csak egy adott hívócsoport beállításai felett rendelkezik adminisztrátori jogosultsággal.
A vezető jogosultsági szint a már fentebb említett, adminisztrátori szerepet nem betöltő céges vezetők számára lehet tökéletes. Ez hozzáférést biztosít számukra az általános menüpont adataihoz, de csak korlátozott módosítási jogkörrel. Így minden szüksége információt, statisztikát megkaphatnak, de nem kell az adminisztrátorok széleskörű módosítási lehetőségeivel bajlódniuk.
A pénzügy vagy titkárság jogosultsági szint szintén hasznos funkciót láthat el, tökéletes lehet adminisztratív műveletek végrehajtásához. Az ezzel rendelkező felhasználók korlátozottan férnek hozzá az általános menüpont adataihoz, és ezekre is csak korlátozott módosítási jogkörük van. Tomi például pénzügyesként láthatja az ügyfelek számlázási adatait, az ezzel kapcsolatos feladatokhoz szükséges módosításokat elvégezheti, de mondjuk a call center hívócsoportok információhoz nem kell hozzáférnie.
A felsorolt szerepkörök a CC modul előfizetői körében kiegészülnek a CC operátor és a CC supervisor jogosultsági szintjével. Az előre beállított jogosultsági szintek bármilyen általános felépítésben működő cégnek tökéletesek lehetnek, egy jól kipróbált, működőképes rendszert biztosítanak, ami minden VIPeX csomagunkban elérhető.
Előfordulhat viszont, hogy ügyfélként úgy látod, a te cégedben mások a szerepek és egyedi igényeknek megfelelő jogosultsági szinteket szeretnél létrehozni. Erre szintén van lehetőség, a rendszer rugalmas beállításaival bármilyen speciális szerepkörre kialakított jogosultsági szint létrehozható. Például dönthetsz úgy, hogy külön jogosultsági szintet kérsz középvezetőidnek, akiknek a pozíciójuknak megfelelő hozzáférést biztosítunk a rendszerben.
További opcionális szolgáltatásunk az úgynevezett objektum csoportok létrehozása. Ezek segítségével a jogosultsági szintek különböző csoportokra szűkíthetők, az adott felhasználó jogosultságai például csak bizonyos mellékekre, felhasználókra vagy hívócsoportokra lesznek elérhetőek.
Az objektumcsoportok a feladatkörök még hatékonyabb elhatárolását teszik lehetővé, az egyes telephelyek, irodák vagy területek között segítségükkel bármilyen összetett céges működéshez illeszkedő jogosultsági rendszer kialakítható. Például Péter vezetői jogosultságot kap, de objektumcsoportok segítéségével csak az értékesítési csapat tagjaira szűkül a hozzáférése, ezáltal lényegében ugyanúgy kialakítva a fentebb már említett középvezetői pozíciót.
Zsolt
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.
Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.
Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!