
Jogosultság szerepre szabva
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
A távmunka, illetve a hibrid munkavégzés két évvel a világjárvány kitörése után is velünk van és velünk is marad. Ezt nem mi mondjuk, hanem egy tavaly végzett felmérés alapján az IT-szakemberek. Ennek rengeteg előnye is lehet, a megváltozott munkakörnyezetben azonban újfajta kihívások is megjelennek: nagyon fontos például, hogy a cégek odafigyeljenek az adatok és az általuk használt felhő alapú szolgáltatások biztonságára. Ehhez adunk most néhány tippet.
A fent említett felmérésből kiderül, hogy a szakemberek túlnyomó többsége szerint a távmunka a jövőben is komoly szeletet képvisel majd a cégek életében, 42% pedig egyenesen úgy gondolja, hogy a hibrid munkavégzés többségben marad. Ennek egyébként a többség örül, hiszen látják, hogy a munkavállalók motivációjára és bevonzására ez jó hatással van. Vannak viszont kihívások is, amik aggasztják a megkérdezetteket.
A legtöbben itt is a kollégák jólétének biztosítását hozták fel, szorosan mögötte viszont feltűnnek a kiterjedt biztonsági kockázatok. A fő probléma az, hogy a cégek biztosítsák, a munkatársaik mindenhol hozzáférjenek a szükséges adatokhoz, azok viszont ne legyenek kitéve az ellopás veszélyének. A helyzetet bonyolítják a mára egyre több vállalat által használt felhő alapú szolgáltatások is.
Fontos, hogy a felhőszolgáltatók – mint mi az Opennetworksnél is – hiába védik a legkorszerűbb technológiával az adatokat, ezt a védelmet csak a felhőszolgáltatások és a felhő alapú alkalmazások közt nyújtják. A cégek felelőssége, hogy mozgás közben is biztosítsák ezt, például különböző egyedi titkosítási módszerekkel.
Jó megoldás lehet a formátummegörző titkosítás, ami úgy biztosítja az érzékeny adatok védelmét, hogy közben azok elérhetősége sem sérül, a hibrid munkavégzésében dolgozó kollégák is könnyen hozzáférnek. Még modernebb technológia a dinamikus adatmaszkolás, ami valós időben titkosít adatokat egy előre meghatározott szabályrendszer alapján, vagyis már a tárolásuk is titkosítva történik.
Ha mindent megtettünk azért, hogy az adatokat a felhőn kívül biztosítsuk, már csak arra kell figyelnünk, hogy a felhőszolgáltatónk is megbízható legyen. Minden vállalat azt állítja, hogy a szolgáltatása tökéletes védelmet biztosít, ezt viszont nem árt ellenőrizni is. Az Opennetworks felhő alapú szolgáltatásai, mint a VIPeX virtuális telefonközpontunk, éves szinten esik át auditáláson, mindig a legkorszerűbb módszereknek megfelelően.
A felhő és a céges adatok biztonságának megőrzése a távmunka mellett nem egyszerű feladat, de ha kellő odafigyeléssel kezeljük a kérdést, akkor nagyobb gondok nélkül használhatjuk ki a hibrid munkavégzés hosszútávú előnyeit.
Jani
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.
Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.
Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!