
Jogosultság szerepre szabva
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Befelé és kifelé
Sok cégnél a kollégák a bejövő hívásokat egy központi telefonszámon fogadják és mindenkit egy IVR-on keresztül érnek el az ügyfelek. Vannak olyan cégek is, ahol egyes embereknek lehet „saját telefonszáma”, ahol közvetlenül is fel lehet hívni őket. A helyzetet tovább bonyolítja, hogy beállítható az is, hogy kihíváskor – tehát amikor az adott kolléga kifele telefonál – melyik számról menjen ki a hívás: a központi számról vagy az adott mellék „saját” kihívó számáról.
Ha egy mellék kihívó és bejövő telefonszáma eltér, akkor praktikus a közvetlen visszahívás funkció alkalmazása, amivel lehetőség van a mellék közvetlen visszahívására.
Mikor jöhet jól a közvetlen visszahívás?
A közvetlen visszahívás akkor lehet jó eszköz, ha azt szeretnénk, hogy egy kollégánkat egy hívást követően egy bizonyos ideig a hívott fél közvetlenül is felhívhassa. Ez mindig egy adott időszakra, (lejárati időre) lehetséges, amit a rendszerben külön beállíthatunk.
Beállítások és példák
Lássuk, hogy milyen opciók elérhetők a rendszerben, és nézzünk néhány gyakorlati példát is.
A funkció alábbi típusai választhatók a lenyíló menüben:
Nem engedélyezett:
Ezt nyilván fölösleges túlzottan ragozni, ez esetben a közvetlen visszahívás funkció nem elérhető. Ha nem szeretnénk, hogy az ügyfél közvetlenül visszahívhassa a kollégánkat, akivel beszélt, ne aktiváljuk az engedélyezést.
Engedélyezett (típus 1):
Ebben az esetben, ha a kollégád sikertelenül kereste az ügyfelet, ő a lejárati idő végéig közvetlenül visszahívhatja a hívó felet. Ha ezalatt az idő alatt tudnak beszélni, a funkció törlődik, bármely fél is kezdeményezte végül a hívást.
Könnyű belátni, ez a megoldás miért praktikus a gyakorlatban. Furán venné ki magát, ha az ügyfél egy olyan munkatársat hívna vissza, aki legfeljebb a rendszerben hagyott jegyzetből tudhatná, mivel kereste őt meg eredetileg a kolléga. Ha viszont a beszélgetés megtörtént, onnantól már később más is felveheti az ügyféllel a kapcsolatot.
Engedélyezett (típus 2):
Ez a verzió nagyon hasonló, csak ha a lejárati idő közben a kollégád újból próbálkozik, akkor a lejárati idő számlálása mindig újraindul. Vagyis amíg munkatársad próbálkozik, az ügyfél minden esetben őt hívja vissza, kiküszöbölve az előbb említett problémát.
Engedélyezett (típus 3):
Ebben az esetben sikertelen, illetve sikeres hívás esetén is, az ügyfél a lejárati idő végéig közvetlenül visszahívhatja a vele beszélő kollégát. Ráadásul a lejárati idő mindig újraindul, ha a munkatársad újra próbálkozik.
Ez a beállítás állandóbb kapcsolatot eredményez az ügyfeled és egy kollégád között. Hasznos lehet, ha egy hosszabban elhúzódó ügyről van szó, ahol praktikus, ha mindig ugyanaz a munkatársad kezeli az ügyfelet.
Engedélyezett (típus 4):
Ez a megoldás abban egészíti ki a 3-as típust, hogy a lejárati idő az ügyfél hívásai esetén is meghosszabbodik, tovább növelve az esélyét, hogy a kapcsolat tartósan fennmarad. Ha ügyfeled ragaszkodik egy kollégádhoz, ez a megoldás garantálja, hogy vele kommunikálhat.
Ha nem tartod pontosan észben ezeket a típusokat, a felhasználó a felületen, a mező mellett található „információs” ikonra lépve bármikor tájékozódhatsz az egyes típusok jellemzőiről.
Láthatjátok, hogy az automatikus visszahívás funkció mennyire meg tudja könnyíteni a kapcsolattartást ügyfeleitekkel. Ez a megoldás része VIPeX szolgáltatásunknak, ha ezzel kapcsolatban érdeklődnétek, nyugodtan keressétek sales-csapatunkat a +36-1-999-6000 telefonszámon és beszéljük meg a részleteket!
András
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.
Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.
Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!