TTS call centerhez, egyszerűen – Szolgáltatás Portálunk beállításai

Kibervédelem érthetően – nyaralni megy a tech
július 6, 2023
Kibervédelem érthetően – céges eszközök és internet a nyaraláson
július 27, 2023
Kibervédelem érthetően – nyaralni megy a tech
július 6, 2023
Kibervédelem érthetően – céges eszközök és internet a nyaraláson
július 27, 2023

Szolgáltatás Portálunk egyszerű beállításai lehetővé teszik, hogy a TTS (text to speech) funkcióval percek alatt hozhassunk létre AI által generált szövegeket Call center rendszerünk számára. Most bemutatjuk, pontosan hogyan működnek rendszerünk beállításai.   

Mára kiderült, mennyire hasznos tud lenni a szövegből generált gépi hang, vagyis a TTS funkciója. A Google piacvezető rendszeréhez ezen a területen mi elsősorban Szolgáltatás Portálunk egyszerű beállításait és könnyű kezelhetőségét tesszük hozzá. Most ideje a gyakorlatban is kifejteni, hogyan működnek ezek a beállítások.

Mielőtt a részletekbe belemennénk, nem árt leszögezni pár fontos dolgot. TTS szolgáltatásunk előfizetéses formában elérhető, két féle csomagban. Ez a csomag határozza meg, hogy a Google által használt nyelvek közül melyikek válnak elérhetővé a rendszerünkben. Alap csomagban az amerikai és a brit angol mellett természetesen ott van a magyar nyelv, míg a pro verzió minden más (pl kelet-közép európai) nyelvet is tartalmaz.

Ehhez szorosan kapcsolódik, hogy a TTS nem működik fordítóprogramként. Az AI csak olyan nyelven tudja legyártani a szöveget, amin begépeltük azt a rendszerbe. Ez a konkrét beállítások megismerésével válik teljesen érthetővé, úgyhogy térjünk is rá ezekre.

Hogy mire érdemes használni a TTS-t egy céges call center esetében, arról írtunk legutóbb, szóval most röviden inkább csak annyit szögeznék le, hogy alapvetően rendszerünk minden hangot alkalmazó részén felhasználhatjuk a szövegből generált gépi hangokat. Beállítani ezeket kétféle módon tudjuk.

Az egyik eset, ha úgy hoznánk létre egy ilyen hangfájlt, hogy a helyét még nem határozzuk meg pontosan, és közben rendszerünk összes többi hangját is áttekintjük. Ilyenkor a Szolgáltatás Portál Általános/Hangok menüjét kell keresnünk.

A folyamat tényleg nem bonyolult. A plusz gomb segítségével új fájlt hozunk létre, kiválasztjuk a „hang írott szövegből” opciót (hiszen van lehetőségünk saját, emberi hangot is rögzíteni), begépeljük a kellő szöveget és társítjuk hozzá a megfelelő felolvasási nyelvet, elnevezzük a fájlt és rányomunk a mentésre. Két apróságra kell csak figyelni: ne használjunk felkiáltójeleket, illetve legfeljebb 5000 karakterből álljon a beírt szövegünk.

TTS call center rendszerhez Call center szoftverben TTS

 

Az új fájl ezután megtalálható a hangok listájában. Érdemes észben tartani, hogy nem biztos, hogy mentés után azonnal látható lesz, de amint a rendszer végez a legenerálással, már használható is.

A másik lehetőség, ha egy ilyen gépi hangot egyből a híváslogikánk valamelyik konkrét pontjára szúrnánk be. Erre több példát is lehetne hozni, most maradjunk annál az egyszerű esetnél, ha a minden céges call center rendszerben megtalálható üdvözlést szeretnénk valamilyen aktuális információnkkal kiegészítve ideiglenesen módosítani.

Ebben az esetben a Szolgáltatás Portálon a Vipex/Rendszer/Funkciók/Híváslogikák útvonalon érjük el a híváslogikai ábránkat. Itt a Hangbemondást kiválasztva adhatunk hozzá új fájlt a kiválasztott elem helyére. Ha az előbb említett módon előre generáltunk egyet, akkor egyszerűen kiválasztjuk itt és meg is vagyunk, ha viszont itt rögzítenénk, akkor egy kicsit bonyolultabb a beállítás.

Call center szoftver - híváslogika beállítása Call center szoftver: hangfájl

Amire figyelnünk kell, hogy új hang generálása előtt távolítsuk el a helyéről az előző elemet! Ha nem tesszük, úgy a felülírás kis ceruzaikonját látjuk majd, ebben az esetben pedig a rendszer a felülírással egyben törli is az előző beállítást. Ha mi előbb eltávolítjuk, az később ugyanúgy elérhető lesz az általános hangmenüben.

Ha ez megvan, a teendő igazából ugyanaz, mint a másik esetben. Kiválasztjuk a szövegből létrehozott hang opcióját, beütjük amit szeretnénk és a megfelelő nyelvet alkalmazva egy mentéssel legeneráljuk a hangot. Ez egyből az általunk kiválasztott helyre kerül a híváslogikában, de ugyanúgy elérhető lesz a hangmenüben és használhatjuk majd bárhol máshol is.

És ez az egész ennyire egyszerű. Láthatjátok, hogy semmi bonyolult nincs rendszerünk működésében, így a TTS megoldással tényleg percek alatt hozhattok létre AI generált hangokat, amiket aztán fel tudtok használni call centeretek működéshez. Jól hangzik, érdekelnek a részletek? Több információért keressétek bátran kollégáinkat a +36-1-999-6000 telefonszámon!

 

Balázs

 

Olvasd el legfrissebb bejegyzéseinket!

Call center

Jogosultság szerepre szabva

VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig. 

Tovább olvasom »
Call center

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!

Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Tovább olvasom »

Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!

 Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

 Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!