Híváslista: listázz mindent infót egyszerűen!

Kibervédelem érthetően: céges dokumentumszerkesztés
október 19, 2023
Híváslista: szűrj minden fontos adatra!
november 9, 2023
Kibervédelem érthetően: céges dokumentumszerkesztés
október 19, 2023
Híváslista: szűrj minden fontos adatra!
november 9, 2023

Szolgáltatás Portálunk megújult Híváslista funkciója minden eddiginél több információt mutat be a call centeren keresztülfutó hívásokkal kapcsolatban, így a kollégák munkája is könnyebb, és a rendszer is hatékonyabban működhet.

Arról még nem beszéltünk Nektek, mennyi minden derül ki Szolgáltatás Portálunk Híváslistán megjelenített információkból.Röviden azt tudnám mondani, hogy minden, ami lényeges, de menjünk bele részletesen. 

Érdemes az alapoknál kezdeni: a Híváslista persze továbbra is megmutatja, hogy az adott hívás pontosan mikor zajlott, mennyi ideig tartott. Ehhez kapcsolódóan a hívás díja is listázott.

A rendszer viszont ennél többre is képes. Egy sor információval – várakozás ideje (vagyis az ügyfél queue-ben eltöltött ideje), beszélgetési idő – ad képet arról, mennyire volt zökkenőmentes az ügyfélélmény.

Emellett a listázható információkból is kiderül a hívások pontos útja. A hívó és a hívott számok, mellékek mellett kiderül az is, ha egy hívás több melléken keresztül ment, ahogy a záró mellék, vagyis a hívás végpontja is jelölve van. Ezzel a rendszerünk folyamatairól kaphatunk egy pontosabb képet.

A hívások rögzítése és visszajátszása még mindig könnyen elérhető funkciók. A rendszer egyértelműen értelmezhető ikonokkal jelzi, hogy egy hívás hang vagy videós formában történt, a beszélgetések letöltése és lejátszása pedig egyetlen gombnyomás.

Beszélnem kell még különböző extra szolgáltatásainkról. Egyrészt akik igénybe veszik Call Center modulunkat, azok számára a Híváslista a mellékekhez skilleket is rendel. Ezek azok a rendszergazdák által megadott képességek, amik alapján a kollégáinkat például hívócsoportokba rendezzük, így a rendszer automatikusan hozzárendeli őket az adott munkatárs hívásaihoz is.

Kifejezetten jól jöhet az az extra előfizetői csomagban megtalálható funkció is, ami az IVR menünk működésében segít eligazodni. Ha aktiváljuk, a Híváslista megmutatja, az ügyfelek melyik gombok lenyomásával jutottak el az adott ügyintézőig, ami lehetőséget ad egyes hibák felfedezésére és kijavítására is.

Remélem, hogy összefoglalóm segített átlátni, mennyire pontosan eligazít a Híváslista egy hívás lényeges információi közt. Persze az egész úgy működik igazán, ha ezekre az adatokra hatékonyan szűrni és keresni is lehet, így rövidesen azt is megmutatjuk, ezek a funkciók hogyan működnek. Addig is, ha kérdésetek van, hívjátok minket nyugodtan a +36-1-999-6000 telefonszámon!

 

Zsolt

 

Olvasd el legfrissebb bejegyzéseinket!

Call center

Jogosultság szerepre szabva

VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig. 

Tovább olvasom »
Call center

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!

Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Tovább olvasom »

Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!

 Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

 Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!