
Jogosultság szerepre szabva
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Call center rendszerünk Híváslista funkciója egy sor hasznos megoldással teszi hatékonyabbá bármilyen ügyfélszolgálat működését. Lekövethető hívásútvonalak, pontosabban listázott információk és még gyorsabb szűrés, ezt mind garantáljuk. És akkor még nem is említettük a Callto funkciót.
Tegyük fel, hogy a Híváslista adatait böngészve listázás és szűrés után gyorsan ráakadtunk arra a hívásra, amit kerestünk. A cél, hogy újra felvegyük a kapcsolatot az ügyféllel, de ehhez nyilván be kell pötyögni a számot a készülékünkbe vagy az asztali softphone alkalmazásba. Kéne, de szerencsére ez a folyamat vált sokkal egyszerűbbé a Callto gombok alkalmazásával, amik egyetlen kattintással megoldják ugyanezt. Gyorsan leírom, hogyan.
A Callto gyorsgombok extra funkcióként aktiválhatók a rendszerünkben. Ha ez megtörtént, egyből látni fogjuk az eredményt, egy kis ikon formájában, ami minden hívás mellett megjelenik. Az, hogy milyen ikont látunk, az attól függ, a két opció közül melyiket választottuk.
A Callto gombok egyik fajtája, amit egy kis fejhallgató ikon jelez, a „Hívás desktop softphone-al” funkció. Erre kattintva a rendszer automatikusan a gépünkön lévő softphone alkalmazást veszi igénybe, hogy tárcsázza a kért számot. Ehhez persze szükség van rá, hogy a számítógépen elérhető legyen egy ilyen alkalmazás.
A másik megoldás a kis telefon ikonnal jelölt „Hívás bármely eszközzel”. Ha ezt használjuk, a rendszer először a mi eszközeinket – tehát az asztali alkalmazást, az asztali telefont vagy akár a beállított mobilunkat – egyszerre tárcsázza, és amelyiken felvesszük, arról indítja el a hívást az ügyfél irányába. Vagyis választási lehetőséget kapunk, hogy honnan indítsuk a hívást.
Amikor a Callto gombokat aktiválják, dönthetünk úgy, hogy csak az egyik vagy a másik funkciót vesszük igénybe. Persze a kettőre egyszerre is lehetőség van, ebben az esetben viszont a két ikon közül mindig csak az egyik lesz feltüntetve közvetlenül a telefonszámok mellett a rendszerben, a másik pedig egy kis nyíllal jelzett legördülő menüből nyitható meg. Azt, hogy melyik ikon jelenik meg közvetlenül, minden felhasználó maga döntheti el a saját profiljában.
És igazából ennyi, a funkciót nem kell túlgondolni. Épp arra jó, amire gondolnánk, hogy az: egyetlen kattintással hívhatóvá tesz minden rendszerben kilistázott számot, és ha szeretnénk, megadja a választási lehetőséget arra is, hogy milyen készülékről indítsuk a hívást.
Remélem, ez a gyors magyarázat segített abban, hogy még inkább meggyőződjetek az új Híváslista funkciók hasznosságáról. Ha érdekel Titeket, hogyan alkalmazhatjátok saját call centeretekhez ezeket a megoldásokat, keressétek kollégáinkat a +36-1-999-6000 telefonszámon, várjuk a kérdéseiteket!
Gyula
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.
Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.
Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!