
Jogosultság szerepre szabva
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Mai blogposztunk témáját nem is szemléltethetnénk jobban, mint a fenti kiemelt részlettel. Talán már kitaláltátok: az a bekezdés nem tőlem származik, hanem a mesterséges intelligencia generálta. Ez lenne a jövő? A kreatív szövegírás feladatát végleg átveszik – az idővel ennél azért remélhetőleg ügyesebbé váló – nyelvi modellek, feleslegessé téve az emberi munkát a területen?
Azért nem egészen. Mint a generált szöveg is mutatja, az AI szövegalkotása még koránt sem tökéletes, és bár ez idővel biztosan javulni fog, az emberi kreativitás szintjét talán sosem lesz képes megütni.
Ez viszont nem jelenti, hogy ne lehetne a jövőben, vagy akár ne lenne már most hasznos segítség ilyen feladatokhoz. Összeszedtem pár területet, ahol használatával komoly pozitív változást lehet elérni.
Vegyük például a helyesírást. Én tudom magamról, hogy ez nem az erősségem. Sok elütéssel dolgozom, ezeket ráadásul többszöri újraolvasásra se mindig veszem észre. Ha bármilyen hosszabb szöveget írok, garantáltan elmegy vele fél óra, hogy korrigálom magam, az eredmény pedig még így sem tökéletes.
Az AI viszont ezt a feladatot egy perc alatt megoldja. Vagyis a szövegünk minőségén emel úgy, hogy annak tartalmán semmit sem változtat, miközben rengeteg időt spórol nekünk. Pláne, ha mondjuk ugyanezt egy idegen nyelven írt szöveg esetén kérjük tőle, ahol még az összes nyelvtani szabállyal sem vagyunk feltétlenül tisztában. Mi ez, ha nem segítség?
Egy másik ilyen terület az adatgyűjtés. Legyél copywriter, újságíró vagy akár regényíró, a munkád egyik alapja, hogy témának, amiről írsz, alaposan utánajársz. Ezt persze nem váltja ki az AI, de jelentősen megkönnyítheti. Például jóval könnyebben gyűjt adatokat, statisztikákat egy területről, mialatt Te azzal foglalkozol, hogy egy általános rálátást szerezz egy témára.
A mesterséges intelligencia nem csak az adatokra, de a trendekre is könnyebben ráláthat, mint bármilyen ember. Tudom, hogy egy blogposztban megemlíteni a SEO-zást olyan, mintha egy éttermi konyhafőnök arról beszélne, hogy milyen ipari tisztítószerrel mossák a tányérokat, amiben a vacsoránkat kaptuk, de ha tetszik, ha nem, a munkánk fontos része, hogy a tartalmaink minél több emberhez eljussanak. Ebben pedig az AI nagy segítség.
A keresőmotorok folyamatos változásival manapság már élő ember nem tud lépést tartani, aki pedig mégis, az egy vagyont elkér ezért a munkáért. A mesterséges intelligencia ellenben könnyedén leköveti ezeket a trendeket, segítségével pedig pillanatok alatt változtathatjuk szövegeinket keresőbaráttá.
Hasonló a helyzet a közösségi médiás posztok esetében. Kinek van kreatív energiája minden platformra – Facebook, Instagram, Linkdin, Twitter/X, TikTok, stb. … leírni is fárasztó – külön az adott célcsoportra szabott ajánlót/hirdetést létrehozni egy tartalomhoz? Az AI ezt a feladatot simán átveheti tőlünk, míg mi koncentrálhatunk magára a produktumra.
Sorolhatnám még, de szerintem ennyiből is látjátok a lényeget. Nem amellett érvelek, hogy az AI bármikor is át kéne, hogy vegye az emberi írók, újságírók, szövegalkotók munkáját. Ugyanakkor kétségtelen, hogy egy hasznos segítséget nyújthat benne, amit kár lenne nem kihasználni a végeredmény javítására.
Judit
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.
Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.
Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!