Call Center
VIPeX iCenter
Ügyfélkapcsolatok a felhőben
Felhő alapú ügyfélszolgálati rendszerünk – VIPeX iCenter – professzionális, teljes működési hátteret biztosít ügyfélszolgálatoknak, call centereknek mérettől függetlenül, pár főtől akár több száz felhasználóig:
Komplex, kész, néhány hét alatt üzembe állítható ügyfélközponti megoldás, mely testre szabható az egyéni igényekhez.
Működés közben is könnyedén igazítható a változó működési feltételekhez, folyamatokhoz webes felületen.
Segítségével egyszerű a felhasználó menedzsment és az operátorok teljesítményének mérése.

- néhány hét alatt bevezethető
- havidíjas szolgáltatás, skálázható, beruházás nélkül
- hívásirányítás tudásváltozók alapján
- webes felületen testreszabható működés
- naprakész operátori statisztikák, dashboard
Mit tud a VIPeX iCenter modulja?
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Ez a címsor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
VIPeX ICenter szolgáltatás havidíjak*
Alapfunkciók nagyobb vállalkozásoknak-
Felhasználók: 1.119 Ft/hó**
-
Webes felhasználói felület
-
Több mellék kezelése egy felhasználóhoz, alapértelmezett mellék, rövid hívószámok
-
Dashboard, alap statisztikák
-
Jogosultsági szintek kezelése előre beállított szintek szerint
-
Hívások indítása és fogadása, kimenő híváskorlátozás (céges és személyes PIN)
-
Alapvető hívásfunkciók (kimenő hívás korlátozás, hívsávétel, átkapcsolás, hívásvárakoztatás, hívószám kijelzése/tiltása, átirányítás), értesítés nem fogadott hívásokról
-
Közvetlen visszahívás (visszahívás irányíthatósága)
-
Hívócsoportok - maximum 3, hívásvételi csoportok
-
Híváslogikák (pl. IVR) grafikus híváslogika szerkesztővel - maximum 3
-
Céges és felhasználói telefonkönyv
-
Hangposta, csoportos hangposta fiókok
-
Hangmenedzsment (hangbejátszások, csöngetési hangok,
standard tartászene)
**A szolgáltatáshoz 30 napos ingyenes, kötelezettség mentes tesztet biztosítunk, ami a gombra kattintva beállítható
_ ON TOOLKIT
Opciók és megoldások VIPeX iCenterhez
Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!
Olvass legújabb projektjeinkről!
Távmunka digitális nomádokkal
● VIPeX
● távmunka
● digitális nomádokÜgyeletesek beosztása naptár modullal
● Call center
● kollaboráció
● időfüggő hívásirányításTeljesítménymonitorozás call centerben
● Call center
● supervisor
● dashboard