_ SAAS
Kapcsolódj rajtunk keresztül ügyfeleidhez, munkatársaihoz!
A jelen kommunikációs megoldásai már a felhőből érkeznek, a jövő ügyfélkapcsolataiban a felhő megkerülhetetlen!
Felhő alapú ügyfélkapcsolati megoldásunk – VIPeX – alkalmas minden ügyfélszolgálati és call centeres igény kiszolgálására, havidíjas szolgáltatásként, folyamatosan bővülő funkciókkal, beruházás nélkül.
A céges telekommunikáció itt nem áll meg! A vállalati rendszerek integrációjához API-kat kínálunk. Megoldjuk a legbonyolultabb ügyeleti rendszerek egyszerű működtetését, az elveszett híváok minimalizálását, a távmunkát és a nemzetközi projektek kommunikációs igényeit. Segítünk a GDPR-nak megfelelő működésben. Munkába fogjuk a mesterséges intelligenciát.

Találkozzunk! »
Értékesítési csapatunk válaszol kérdéseidre! +3619996000 sales@opennet.hu
_ KOMMUNIKÁCIÓ, KOLLABORÁCIÓ, KONTAKT MENEDZSMENT
Telekommunikációs és ügyfélszolgálati megoldások a felhőből
_ CSAPATUNK
Megszállott megoldás szállítók
Hiszünk abban, hogy az emberi hang a kommunikációban éppolyan fontos, mint az ügyfélkapcsolatokban. Fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleinkkel egy igazi csapatot alkossunk, akik bármikor számíthatnak egymásra. Ezért törekszünk a személyes kapcsolatokra.
Egyúttal hiszünk a jövő technológiájában is. Abban, hogy modern megoldások – mesterséges intelligencia, folyamat automatizálás – nem elvesznek a személyes kapcsolatokból, hanem segítik kiteljesedni azokat. Ezért törekszünk a folyamatos innovációra. A legjobb megoldást találjuk meg, amiben ember és technológia együtt dolgozik az üzleti sikeredért!

Találkozzunk! »
Ha tetszik ahogy dolgozunk küldj önéletrajzot! allas@opennet.hu
Az Opennetworks számokban
20 éve működünk sikeresen. Csapatunk 120 év telekommunikációs és közel 100 év fejlesztési tapasztalattal rendelkezik. Nagyra törő elképzeléseink vannak, de elég kicsit vagyunk ahhoz, hogy céljaidat személyes ügyünkként kezeljük.
Üzleti előfizető
Egyedi projekt
Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!
Olvasd el legfrissebb blogbejegyzéseinket!

Jogosultság szerepre szabva
VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig.

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!
Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Kétfaktoros hitelesítés: nem csak az Ügyfélkapun
Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan
Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.